Počet záznamov: 1  

Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu

  1. Názov Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu
    Preklad názvuNew trends in marketing management development
    Autorské údajeIgnác Prno, Viera Cibáková
    Autor Prno Ignác
    Spoluautori Cibáková Viera
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 5, č. 1 (máj 2009), s. 44-48. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá podnik * kultúra podniková * marketing * manažment * synergetika
    AnotáciaPotreba nového prístupu k problematike manažmentu a marketingu a ku skúmaniu riadenia sociálno-ekonomických systémov s využitím najnovších poznatkov vedy, najmä z oblasti synergetiky. Veľký význam podnikovej kultúry pri ďalšom vývoji podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.