Počet záznamov: 1  

Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus

  1. Názov Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus
    Preklad názvuRovnosť zákazníkov – zameranie novej stratégie marketingového manažmentu
    Autorské údajeKrystyna Kmiotek, Milan Oreský
    Autor Kmiotek Krystyna
    Spoluautori Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentUncertainty - risk or opportunity : corporate business perspective, selected problems. S. 235-243. - Siedlce : Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2008. ISBN 978-83-7051-519-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá zákazníci * manažment * marketing * marketing manažment * plán * meranie * analýzy
    AnotáciaÚloha marketingových manažérov. Manažment rovnosti, spravodlivosti voči zákazníkovi. Základy stratégie manažmentu zákazníka. Plán manažmentu zákazníka. Analýza rovnosti zákazníkov - zber údajov. Vývoj stratégie. Meranie, monitoring a hodnotenie. Obrat na investovaní, obrat na marketingu. Personálny manažment ako podpora manažmentu zákazníka.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00918-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.