Počet záznamov: 1  

30 kroků v marketingu pro malé rozpočty

  1. Názov 30 kroků v marketingu pro malé rozpočty
    Autorské údajeJiří Kladiva
    Autor Kladiva Jiří
    Zdrojový dokument Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. Roč. 15, č. 6 (červen 2009), s. 32. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * internet * konkurencia * prieskum trhu * zákazníci
    AnotáciaRady riaditeľky nemeckej marketingovej spoločnosti Börse GmbH, ako zvýšiť predaj zameraním sa na marketing spoločnosti. Využívanie priameho marketingu. Odlíšenie sa od konkurencie. Opatrenia on-line. Klasická reklama on-line. Byť stále na očiach. Prieskum trhu. Manažment kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 6-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.