Počet záznamov: 1  

The Impact of price for premium brands

  1. Názov The Impact of price for premium brands
    Preklad názvuVplyv ceny na špičkové značky
    Autorské údajeEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Mandat Michael
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 108-115. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá značky výrobkov * značky maloobchodné * konkurencieschopnosť * tvorba cien * politika cenová * zákazníci * trh * produkty
    AnotáciaKonkurencieschopnosť a pozícia značiek na trhu. Značka verzus produkt. Cenotvorba špičkových značiek.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01014-006, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.