Počet záznamov: 1  

Podpora predaja a jej význam v rámci stratégie marketingovej komunikácie

  1. Názov Podpora predaja a jej význam v rámci stratégie marketingovej komunikácie
    Preklad názvuSales promotion and the importance within marketing communication strategy
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 139-143. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    PoznámkyVEGA 1/4579/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * nástroje marketingové * podpora predaja * dopyt spotrebiteľský * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketingová komunikácia je dnes už asi neodmysliteľnou súčasťou každého podnikateľského subjektu, pričom jej tvorba a realizácia umožňuje využiť rad prvkov a nástrojov. Jedným z nich sú aktivity podpory predaja, ktorých význam neustále vzrastá. Podstata aktivít podpory predaja a ich porovnanie s ostatnými prvkami marketingovej komunikácie. Príčiny rastúceho významu tohto nástroja v modernom marketingu. Potreba jej integrácie s ďalšími prvkami marketingovej komunikácie, čím sa znásobuje celková účinnosť marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01014-011, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.