Počet záznamov: 1  

Prístupy k meraniu hodnoty značky

  1. Názov Prístupy k meraniu hodnoty značky
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 596-603. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * hodnota * kvalita * spotrebitelia * meranie
    AnotáciaEkvita značky - sila a hodnota značky. Metódy merania ekvity značky: Brand asset valuator (BAV), Branddynamics. Hodnota značky pre spotrebiteľa. Pyramída značky. Model Equitrend. Desatoro ekvity značky podľa Davida A. Aakera. Meradlá hodnoty značky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 01039-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.