Počet záznamov: 1  

Možnosti aplikácie marketingového výskumu

  1. Názov Možnosti aplikácie marketingového výskumu
    Preklad názvuApplication possibilities of marketing research
    Autorské údajeMiroslav Majtán, Peter Šinský
    Autor Majtán Miroslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Šinský Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 525-529. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0486/08 Rozvoj a implementácia projektového manažmentu v malých a stredných podnikoch
    PoznámkyVEGA 1/0486/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * stratégia marketingová * nástroje marketingové * spotrebitelia * reklama * tvorba cien
    AnotáciaPojem marketingový výskum. Možné aktivity marketingového výskumu. Vývoj techník marketingového výskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01014-042, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.