Počet záznamov: 1
Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie
Názov Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie Preklad názvu Product life cycle and its importance for marketing and innovations Autorské údaje Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 5-16. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.3 - Všeobecné otázky výroby Heslá cyklus výrobku životný * marketing * inovácia * stratégia marketingová Anotácia Štádiá životného cyklu výrobku. Vzťah jednotlivých štádií životného cyklu výrobku a marketingových stratégií. Uvádzanie výrobku na trh. Skracovanie životného cyklu výrobkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00982-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1