Počet záznamov: 1  

E-mail marketing

  1. Názov E-mail marketing
    Autorské údajeAndrej Hriciga
    Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 37-48. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    PoznámkyVEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pošta elektronická * direct mailing * komunikácia elektronická
    AnotáciaPojem e-mail marketing. Výhody a nevýhody e-mail marketingu. Predajný e-mail. Zásady copywritingu v e-mailoch. Spam. Opt-in databáza. E-maily od potenciálnych zákazníkov. Testovanie a meranie v e-mail marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00982-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.