Počet záznamov: 1
Postoje zákazníkov k CRM
Názov Postoje zákazníkov k CRM Preklad názvu Customer`s approach to CRM Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 97-111. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * konkurencieschopnosť * zákazníci * podnik * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing Anotácia Vzťahy so zákazníkmi v CRM. Podstata pojmu vzťah k zákazníkovi. Výhody vzťahu podnik-zákazník z hľadiska zákazníka. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM vo fáze rastu a zrelosti zákazníckeho vzťahu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00982-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1