Počet záznamov: 1  

Trendy v maloobchode a ich vplyv na ponuku

  1. Názov Trendy v maloobchode a ich vplyv na ponuku
    Autorské údajeVeronika Konštiaková
    Autor Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 232-240. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá globalizácia * hospodárstvo svetové * maloobchod * internacionalizácia * spoločnosti obchodné * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaInternacionalizácia maloobchodu dosiahla vrchol, ale maloobchodné spoločnosti stále majú priestor pre vstup. Faktory, ktoré tomu nahrávajú. Prudká expanzia maloobchodných spoločností, zánik tradičného nezávislého maloobchodu. Zmeny v správaní zákazníkov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00883-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.