Počet záznamov: 1  

Business intelligence v architektúre orientovanej na služby

  1. Názov Business intelligence v architektúre orientovanej na služby
    Autorské údajeAnna Hamranová
    Autor Hamranová Anna EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne manažérske trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 14-19. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-966-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * riadenie procesné * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * služby
    AnotáciaDôvody zavádzania Business intelligence (BI). Charakteristika Business intelligence. Business process management - manažérska disciplína, ktorá sústreďuje pozornosť na tvorbu pridanej hodnoty. Architektúra orientovaná na služby. Potreba ponúknuť v správnom čase správne služby na základe požiadaviek zákazníkov. Všadeprítomná Business intelligence (pervasive BI).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00900-007, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.