Počet záznamov: 1  

Analýza reklamácií v procesoch opráv

  1. Názov Analýza reklamácií v procesoch opráv
    Súbežný názovAnalysis of claims in the processes of repair
    Autorské údajeMarek Andrejkovič, Zuzana Hajduová
    Autor Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 5, č. 2 (2009), s. 159-163. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá reklamácie * opravy * brainstorming * diagramy * riadenie kvality * kvalita výrobkov * štatistika
    AnotáciaZákladné nástroje zlepšovania kvality. Metóda Six Sigma a jej implementácia. Analýza reklamácií. Pareto graf pre záručné a pozáručné opravy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE09 00981-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.