Počet záznamov: 1
Analýza reklamácií v procesoch opráv
Názov Analýza reklamácií v procesoch opráv Súbežný názov Analysis of claims in the processes of repair Autorské údaje Marek Andrejkovič, Zuzana Hajduová Autor Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 5, č. 2 (2009), s. 159-163. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá reklamácie * opravy * brainstorming * diagramy * riadenie kvality * kvalita výrobkov * štatistika Anotácia Základné nástroje zlepšovania kvality. Metóda Six Sigma a jej implementácia. Analýza reklamácií. Pareto graf pre záručné a pozáručné opravy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E09 00981-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1