Počet záznamov: 1  

Marketing ROI a jeho využití

  1. Názov Marketing ROI a jeho využití
    Autorské údajeJan Kramoliš
    Autor Kramoliš Jan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 6-7 (Červen-červenec 2009), s. 46-48. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá investície * návratnosť investícií * marketing * náklady * zisk * kampane reklamné * zákazníci * internet
    AnotáciaNávratnosť investícií (ROI - return on investment) ako jeden z rozhodujúcich marketingových ukazovateľov. Ako sa vypočíta ROI. Výpočet nákladov na nového zákazníka. Konverzia - fakt, keď sa z návštevníka stáva zákazník. Marketing ROI v praxi. Otázky pre efektívne hodnotenie marketingovej kampane. Súčasný stav využitia ROI v marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-7 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.