Počet záznamov: 1
Marketingové komunikace zdravotních pojišťoven
Názov Marketingové komunikace zdravotních pojišťoven Autorské údaje Libuše Kolínková Autor Kolínková Libuše Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 19-21. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 369 - Sociálne poistenie Heslá poisťovne zdravotné * poistenie zdravotné * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * reklama * výdavky Anotácia Komunikácia poisťovní sa stále viac zameriava na zdravotnú prevenciu a na predchádzanie chorobám. Hlavný aspekt pri voľbe zdravotnej poisťovne je, či má zmluvu s lekárom, ktorého navštevujeme. Každá poisťovňa ponúka niečo naviac - ide o motivačné stimuly podpory predaja. Poisťovne využívajú najmä priamy marketing, umiestnenie loga na rôznych webových stránkach, inzeráty v tlačených médiách, reklamy v TV. V komunikačných mixoch poisťovní sú zastúpené aj eventy. Výdavky zdravotných poisťovní na reklamu v rokoch 2005-2009 v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-12
článok
Počet záznamov: 1