Počet záznamov: 1  

Marketingové komunikace zdravotních pojišťoven

  1. Názov Marketingové komunikace zdravotních pojišťoven
    Autorské údajeLibuše Kolínková
    Autor Kolínková Libuše
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 19-21. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 369 - Sociálne poistenie
    Heslá poisťovne zdravotné * poistenie zdravotné * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * reklama * výdavky
    AnotáciaKomunikácia poisťovní sa stále viac zameriava na zdravotnú prevenciu a na predchádzanie chorobám. Hlavný aspekt pri voľbe zdravotnej poisťovne je, či má zmluvu s lekárom, ktorého navštevujeme. Každá poisťovňa ponúka niečo naviac - ide o motivačné stimuly podpory predaja. Poisťovne využívajú najmä priamy marketing, umiestnenie loga na rôznych webových stránkach, inzeráty v tlačených médiách, reklamy v TV. V komunikačných mixoch poisťovní sú zastúpené aj eventy. Výdavky zdravotných poisťovní na reklamu v rokoch 2005-2009 v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.