Počet záznamov: 1
Léky na předpis: komunikace pro pokročilé
Názov Léky na předpis: komunikace pro pokročilé Autorské údaje Johana Doubravová Autor Doubravová Johana Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia Heslá liečivá * farmakológia * výrobcovia * marketing * komunikácia marketingová * zdravie * zdravotníctvo * práca s verejnosťou Anotácia Do marketingu liekov vstupujú štyria aktéri - lekár, pacient, poisťovňa a štát. Klasickým marketingovým nástrojom - reklamou, môžu výrobcovia osloviť iba odbornú verejnosť. Komunikácia výrobcov liekov s lekármi. Rast významu komunikácie s pacientom - edukačné a preventívne kampane k určitému ochoreniu. Snaha farmaceutických firiem odlíšiť sa od konkurencie. Kombinácia rôznych komunikačných kanálov. Spolupráca s pacientskými združeniami. Komunikácia na internete. Prísne pravidlá zákona o regulácii reklamy - nemožnosť pomenovať ponúkaný liek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-12
článok
Počet záznamov: 1