Počet záznamov: 1  

Léky na předpis: komunikace pro pokročilé

  1. Názov Léky na předpis: komunikace pro pokročilé
    Autorské údajeJohana Doubravová
    Autor Doubravová Johana
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    Heslá liečivá * farmakológia * výrobcovia * marketing * komunikácia marketingová * zdravie * zdravotníctvo * práca s verejnosťou
    AnotáciaDo marketingu liekov vstupujú štyria aktéri - lekár, pacient, poisťovňa a štát. Klasickým marketingovým nástrojom - reklamou, môžu výrobcovia osloviť iba odbornú verejnosť. Komunikácia výrobcov liekov s lekármi. Rast významu komunikácie s pacientom - edukačné a preventívne kampane k určitému ochoreniu. Snaha farmaceutických firiem odlíšiť sa od konkurencie. Kombinácia rôznych komunikačných kanálov. Spolupráca s pacientskými združeniami. Komunikácia na internete. Prísne pravidlá zákona o regulácii reklamy - nemožnosť pomenovať ponúkaný liek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.