Počet záznamov: 1  

Návrh marketingovej komunikácie na zvýšenie trhového podielu AXA d.s.s., a.s.

  1. Názov Návrh marketingovej komunikácie na zvýšenie trhového podielu AXA d.s.s., a.s. : diplomová práca
    Autorské údajeĽuboš Drška, škol. Mária Dzurová
    Autor Drška Ľuboš
    Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 92 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra835321

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.