Počet záznamov: 1  

Interkultúrne aspekty reklamy na globálnych trhoch

  1. Názov Interkultúrne aspekty reklamy na globálnych trhoch : diplomová práca
    Autorské údajeSoňa Pavlíková, škol. Mária Tajtáková
    Autor Pavlíková Soňa
    Ďalší autori Tajtáková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra835404

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce844.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.