Počet záznamov: 1  

Zavedenie eura a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Zavedenie eura a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie : diplomová práca
    Autorské údajePeter Švorc, škol. Jana Štofilová
    Autor Švorc Peter
    Ďalší autori Štofilová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 66 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra835433

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.