Počet záznamov: 1
Cesta k lojálnemu zákazníkovi
Názov Cesta k lojálnemu zákazníkovi Autorské údaje Milan Schnorrer, Vladimír Magula Autor Schnorrer Milan Spoluautori Magula Vladimír Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 3, č. 1 (2009), s. 62-64. - Žilina : Direct press, 2009. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá hotely * manažment * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * služby * kvalita * prieskum informačný Anotácia Technika kritických incidentov, ako aj samotné kritické incidenty vzbudzujúce záujem manažérov spoločností poskytujúcich služby. Význam týchto situácií pre zákaznícky vzťah. Cielené sústredenie úspešných hotelov vo svete na manažment kritických incidentov. Výsledky rozsiahleho výskumu zameraného na analýzu kvality služieb slovenských hotelov. Prevaha pozitívnych kritických incidentov pri návštevách slovenských hotelov - konkurenčná výhoda hotelov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-6
článok
Počet záznamov: 1