Počet záznamov: 1  

Cesta k lojálnemu zákazníkovi

  1. Názov Cesta k lojálnemu zákazníkovi
    Autorské údajeMilan Schnorrer, Vladimír Magula
    Autor Schnorrer Milan
    Spoluautori Magula Vladimír
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 3, č. 1 (2009), s. 62-64. - Žilina : Direct press, 2009. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá hotely * manažment * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * služby * kvalita * prieskum informačný
    AnotáciaTechnika kritických incidentov, ako aj samotné kritické incidenty vzbudzujúce záujem manažérov spoločností poskytujúcich služby. Význam týchto situácií pre zákaznícky vzťah. Cielené sústredenie úspešných hotelov vo svete na manažment kritických incidentov. Výsledky rozsiahleho výskumu zameraného na analýzu kvality služieb slovenských hotelov. Prevaha pozitívnych kritických incidentov pri návštevách slovenských hotelov - konkurenčná výhoda hotelov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.