Počet záznamov: 1
Riadenie kvality v čase krízy
Názov Riadenie kvality v čase krízy Autorské údaje Milan Schnorrer, Vladimír Magula Autor Schnorrer Milan Spoluautori Magula Vladimír Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 3, č. 2 (2009), s. 68-70. - Žilina : Direct press, 2009. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá hotelierstvo * hotely * reštaurácie * služby * riadenie kvality * zákazníci * personál * zamestnanci Anotácia Kritické incidenty - situácie, ktoré majú významný vplyv na tvorbu vzťahu hosťa k hotelu, či reštaurácii. Modelové situácie. Využitie kritických incidentov pri riadení hotela. Spôsoby riadenia kritických incidentov. Úspech v období nízkeho dopytu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-6
článok
Počet záznamov: 1