Počet záznamov: 1  

Riadenie kvality v čase krízy

  1. Názov Riadenie kvality v čase krízy
    Autorské údajeMilan Schnorrer, Vladimír Magula
    Autor Schnorrer Milan
    Spoluautori Magula Vladimír
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 3, č. 2 (2009), s. 68-70. - Žilina : Direct press, 2009. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá hotelierstvo * hotely * reštaurácie * služby * riadenie kvality * zákazníci * personál * zamestnanci
    AnotáciaKritické incidenty - situácie, ktoré majú významný vplyv na tvorbu vzťahu hosťa k hotelu, či reštaurácii. Modelové situácie. Využitie kritických incidentov pri riadení hotela. Spôsoby riadenia kritických incidentov. Úspech v období nízkeho dopytu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.