Počet záznamov: 1  

Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes

  1. Názov Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes
    Preklad názvuÚloha vernosti značke pri kúpe športovej obuvi
    Autorské údajeMarta Grossmanová, Mária Vojtková, Pavol Kita
    Autor Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené
    Spoluautori Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentVezetéstudomány. Évf. XL, sz. 6 (2009) s. 60-67. - Budapest : Budapesti Corvinus egyetem, 2009. ISSN 0133-0179
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaMaďarsko
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * obuv * šport * kúpa * správanie spotrebiteľa * analýza faktorová * štúdie prípadové
    AnotáciaVernosť ako súčasť vzťahu zákazník - značka. Prístupy hľadania vernosti značke na báze vybraných premenných vo vzťahu zákazník - značka. Všeobecná metodológia výskumu. Hypotézy. Zvyšovanie významu značky v slovenskom maloobchode. Prípadová štúdia.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01049-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    : E09 01058-001, ÚJA - Archív EPC, kópia plného textu
    : E09 01133-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.