Počet záznamov: 1
Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes
Názov Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes Preklad názvu Úloha vernosti značke pri kúpe športovej obuvi Autorské údaje Marta Grossmanová, Mária Vojtková, Pavol Kita Autor Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené Spoluautori Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vezetéstudomány. Évf. XL, sz. 6 (2009) s. 60-67. - Budapest : Budapesti Corvinus egyetem, 2009. ISSN 0133-0179 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Maďarsko Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * obuv * šport * kúpa * správanie spotrebiteľa * analýza faktorová * štúdie prípadové Anotácia Vernosť ako súčasť vzťahu zákazník - značka. Prístupy hľadania vernosti značke na báze vybraných premenných vo vzťahu zákazník - značka. Všeobecná metodológia výskumu. Hypotézy. Zvyšovanie významu značky v slovenskom maloobchode. Prípadová štúdia. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01049-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
: E09 01058-001, ÚJA - Archív EPC, kópia plného textu
: E09 01133-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1