Počet záznamov: 1  

Reklama a bezpečnosť detí

  1. Názov Reklama a bezpečnosť detí
    Autorské údajeJozef Mlákay
    Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Produktová politika v globálnom obchode : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 30. január 2009. S. 200-206. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2746-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * taktika reklamy * deti * bezpečnosť * etika * úpravy právne
    AnotáciaVplyv reklamy na psychiku detí. Prieskumy ukázali, že deti sú využívané na to, aby prostredníctvom nich bolo ovplyvnené nákupné správanie rodičov. Je to neetické. Je potrebné sa proti tomu brániť využívaním existujúcich zákonov a predpisov. Právna úprava reklamy na Slovensku a v EÚ.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01057-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.