Počet záznamov: 1  

Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu

  1. Názov Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu
    Preklad názvuDilema of standardization and differention in international marketing
    Autorské údajeJana Sršňová, Zuzana Roby
    Autor Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 6, č. 1 (2009), s. 19-34. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1336-3301
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá štandardizácia * podnik priemyselný * prostredie podnikateľské * definície * marketing medzinárodný
    AnotáciaDefinovanie a osobitosti medzinárodného marketingu. Štandardizácia verzus diferenciácia v medzinárodnom marketingu. Faktory ovplyvňujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Motívy podporujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Výsledky výskumu zameraného na problematiku uplatňovania štandardizácie a diferenciácie na zahraničných trhoch medzinárodne činných priemyselných podnikov SR.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01088-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.