Počet záznamov: 1
Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu
Názov Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu Preklad názvu Dilema of standardization and differention in international marketing Autorské údaje Jana Sršňová, Zuzana Roby Autor Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 6, č. 1 (2009), s. 19-34. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1336-3301 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá štandardizácia * podnik priemyselný * prostredie podnikateľské * definície * marketing medzinárodný Anotácia Definovanie a osobitosti medzinárodného marketingu. Štandardizácia verzus diferenciácia v medzinárodnom marketingu. Faktory ovplyvňujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Motívy podporujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Výsledky výskumu zameraného na problematiku uplatňovania štandardizácie a diferenciácie na zahraničných trhoch medzinárodne činných priemyselných podnikov SR. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01088-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-3
článok
Počet záznamov: 1