Počet záznamov: 1
Brand manažment Turecka
Názov Brand manažment Turecka Autorské údaje Viera Slováková Autor Slováková Viera EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Firma a konkurenční prostředí 2009 : sborník z mezinárodní vědecké konference : Brno, 12. - 13. března 2009, 3. čast. S. 186-193. - Brno : Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně, 2009. ISBN 978-80-7392-086-9 Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
Poznámky VEGA 1/4584/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá Turecko * situácia hospodárska * politika * imidž * riadenie * údaje štatistické * Európska únia Anotácia Preskúmanie obsahu tureckého národného imidžu, jeho historické fakty a možné následky v rámci politického kontextu prístupových rokovaní krajiny. Turecko v súčasnosti nemá dobrý národný imidž. Zložitá dilema pre pozíciu národnej značky Turecka. Výzva vykonávania integrovaného brand manažmentu krajiny. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01069-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1