Počet záznamov: 1  

Brand manažment Turecka

  1. Názov Brand manažment Turecka
    Autorské údajeViera Slováková
    Autor Slováková Viera EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokumentFirma a konkurenční prostředí 2009 : sborník z mezinárodní vědecké konference : Brno, 12. - 13. března 2009, 3. čast. S. 186-193. - Brno : Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně, 2009. ISBN 978-80-7392-086-9
    Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
    PoznámkyVEGA 1/4584/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá Turecko * situácia hospodárska * politika * imidž * riadenie * údaje štatistické * Európska únia
    AnotáciaPreskúmanie obsahu tureckého národného imidžu, jeho historické fakty a možné následky v rámci politického kontextu prístupových rokovaní krajiny. Turecko v súčasnosti nemá dobrý národný imidž. Zložitá dilema pre pozíciu národnej značky Turecka. Výzva vykonávania integrovaného brand manažmentu krajiny.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01069-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.