Počet záznamov: 1
Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka
Názov Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka Preklad názvu Analysis of the CRM theory and customer value Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : VII. international scientific conference : May 28th - 29th, 2009 in Brno - Rozdrojovice. S. V. / 24-V. / 33. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2009. ISBN 978-80-214-3893-4 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * hodnota * podnik Anotácia Cieľ a metódy CRM (Customer relationship management). Hodnotové chápanie zákazníckych vzťahov. Determinanty hodnoty zákazníka. Reťazec účinkov CRM. Rozdiely medzi CRM a vzťahovým marketingom. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01071-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1