Počet záznamov: 1  

Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka

  1. Názov Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka
    Preklad názvuAnalysis of the CRM theory and customer value
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : VII. international scientific conference : May 28th - 29th, 2009 in Brno - Rozdrojovice. S. V. / 24-V. / 33. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2009. ISBN 978-80-214-3893-4
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * hodnota * podnik
    AnotáciaCieľ a metódy CRM (Customer relationship management). Hodnotové chápanie zákazníckych vzťahov. Determinanty hodnoty zákazníka. Reťazec účinkov CRM. Rozdiely medzi CRM a vzťahovým marketingom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01071-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.