Počet záznamov: 1
M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi
Názov M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi Autorské údaje Barbora Lattová Autor Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 51-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * siete mobilné * spotrebitelia Anotácia M - marketing - znamená uskutočňovanie marketingových aktivít najmä prostredníctvom mobilného telefónu. Základná charakteristika m - marketingu, jeho vlastnosti,výhody a nevýhody. Vnímanie m - marketingu spotrebiteľmi v súčasnosti a v budúcnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01159-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1