Počet záznamov: 1  

M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi

  1. Názov M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi
    Autorské údajeBarbora Lattová
    Autor Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 51-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * siete mobilné * spotrebitelia
    AnotáciaM - marketing - znamená uskutočňovanie marketingových aktivít najmä prostredníctvom mobilného telefónu. Základná charakteristika m - marketingu, jeho vlastnosti,výhody a nevýhody. Vnímanie m - marketingu spotrebiteľmi v súčasnosti a v budúcnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01159-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.