Počet záznamov: 1  

Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme

  1. Názov Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 65-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * marketing * systémy informačné marketingové * podnik * inovácia
    AnotáciaProces implementácie nových riešení v oblasti informačných systémov v marketingu. Inovačné procesy vyžadujú dôkladnú prípravu a koordináciu pri realizácii všetkých krokov. Faktory a postupy, ktoré je potrebné zohľadniť a využiť, sú uvedené s detailnými charakteristikami zodpovedností, kompetencií, finančných nárokov a matice rozhodnutí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01159-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.