Počet záznamov: 1  

Správanie spotrebiteľov pod vplyvom reklamy

  1. Názov Správanie spotrebiteľov pod vplyvom reklamy : bakalárska práca
    Autorské údajeKatarína Buryová, škol. Miroslava Loydlová
    Autor Buryová Katarína
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra836328

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce402.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.