Počet záznamov: 1
Kvalita - dôležitý nástroj marketingového mixu v spoločnosti EUREST, spol. s r.o.
Názov Kvalita - dôležitý nástroj marketingového mixu v spoločnosti EUREST, spol. s r.o. : bakalárska práca Autorské údaje Monika Masárová, škol. Kornélia Richterová Autor Masárová Monika Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 59 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 836376
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1