Počet záznamov: 1  

Reklamácie ako prejav nedostatočnej starostlivosti o zákazníka

  1. Názov Reklamácie ako prejav nedostatočnej starostlivosti o zákazníka : bakalárska práca
    Autorské údajeJana Mikulová, škol. Mária Dzurová
    Autor Mikulová Jana
    Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra836378

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce460.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.