Počet záznamov: 1
Marketing kultúry a jeho uplatnenie v operných scénach na Slovensku
Názov Marketing kultúry a jeho uplatnenie v operných scénach na Slovensku : dizertačná práca Autorské údaje Mária Tajtáková, škol. Helena Labská Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2004. - 189 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * Slovensko * kultúra Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 836664
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 836664 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1