Počet záznamov: 1  

Marketing kultúry a jeho uplatnenie v operných scénach na Slovensku

  1. Názov Marketing kultúry a jeho uplatnenie v operných scénach na Slovensku : dizertačná práca
    Autorské údajeMária Tajtáková, škol. Helena Labská
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2004. - 189 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * Slovensko * kultúra
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836664

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836664SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.