Počet záznamov: 1
Stratégia tvorby maloobchodnej značky
Názov Stratégia tvorby maloobchodnej značky : dizertačná práca Autorské údaje Ivana Nôtová, škol. Antónia Štensová Autor Nôtová Ivana Ďalší autori Štensová Antónia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2005. - 178 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá značky maloobchodné * maloobchod * COOP Jednota Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 836669
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 836669 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1