Počet záznamov: 1  

Firemná identita ako konkurenčná výhoda na príklade BMW Group a AWT Bavaria

  1. Názov Firemná identita ako konkurenčná výhoda na príklade BMW Group a AWT Bavaria : dizertačná práca
    Autorské údajeJuraj Mišún, škol. Júlia Lipianska
    Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2005. - 197 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * výhody konkurenčné * imidž
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836670

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836670SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.