Počet záznamov: 1  

Tvorba efektívnej reklamy ako súčasť účinnej marketingovej komunikácie

  1. Názov Tvorba efektívnej reklamy ako súčasť účinnej marketingovej komunikácie : dizertačná práca
    Autorské údajeJán Kasper, škol. Dagmar Lesáková
    Autor Kasper Ján
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2006. - 168 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * komunikácia marketingová * spotrebitelia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836673

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836673SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.