Počet záznamov: 1  

Budovanie pozície značky na trhu

  1. Názov Budovanie pozície značky na trhu : dizertačná práca
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová, škol. Dagmar Lesáková
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2006. - 164 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * voda minerálna
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836681

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836681SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.