Počet záznamov: 1  

Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov

  1. Názov Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov : dizertačná práca
    Autorské údajePeter Filo, škol. Júlia Lipianska
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2007. - 207 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * projekty * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836690

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836690SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.