Počet záznamov: 1  

Imidž slovenských výrobkov u mladej generácie

  1. Názov Imidž slovenských výrobkov u mladej generácie : dizertačná práca
    Autorské údajeJanka Kopaničová, škol. Kornélia Richterová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2008. - 184 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.33 - Výrobná štruktúra
    Heslá imidž * výrobky * správanie spotrebiteľa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836696

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836696SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.