Počet záznamov: 1  

Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR

  1. Názov Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca
    Autorské údajeMichal Gašaj, škol. Helena Labská
    Autor Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2008. - 195 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * trh spotrebiteľský * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836704

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836704SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.