Počet záznamov: 1  

Uplatnenie marketingovej koncepcie v neziskovom sektore

  1. Názov Uplatnenie marketingovej koncepcie v neziskovom sektore : dizertačná práca
    Autorské údajeIvana Mižičková, škol. Viera Čihovská
    Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Čihovská Viera (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 204 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * organizácie neziskové * sektor terciárny * nástroje marketingové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra836722

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    836722SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.