Počet záznamov: 1  

Malé a stredné podniky a euromarketing

  1. Názov Malé a stredné podniky a euromarketing
    Autorské údajeMartina Špilová, Denisa Gajdová
    Autor Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Gajdová Denisa
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 456-460. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing * podnik malý * podnik stredný * marketing manažment * marketing medzinárodný * výhody konkurenčné
    AnotáciaDefinovanie a koncepcia euromarketinku. Rozdiely medzi marketingom a euromarketingom. Konkurenčná výhoda na globálnom trhu. Nové trendy manažmentu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01014-058, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.