Počet záznamov: 1  

Marketingový význam body image

  1. Názov Marketingový význam body image
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vědecký časopis. Roč. 3, č. 4 (2009), s. 19-27. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2009. ISSN 1802-8527
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * spotrebitelia * imidž * zdravie * kultúra * reklama * médiá * Česko
    AnotáciaRôzne pohľady na body image. Kultúrou podmienené chápanie body image (BI). Významné pôsobenie médií a reklamy. Skúmanie body image. Využitie databázy Market & Media & Lifestyle-TGI. Výsledky výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 4-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF224.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.