Počet záznamov: 1  

Častá úskalí smluvních vztahů v marketingu

  1. Názov Častá úskalí smluvních vztahů v marketingu
    Autorské údajeKarla Chlumská
    Autor Chlumská Karla
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 8 (Srpen 2009), s. 50-51. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spolupráca podnikov * agentúry * firmy * vzťahy zmluvné * reklama * legislatíva * diela autorské
    AnotáciaModelové situácie, ktoré môžu priniesť bezsenné noci a spôsoby, ako sa im vyvarovať. Problém úverovania zákazníkov a ich platobná neschopnosť. Zachovanie mlčanlivosti. Preťahovanie klientov či zamestnancov. Rámcová zmluva a dielčie objednávky. Zodpovednosť za právnu prípustnosť reklamy. Porušovanie autorských práv pri výberových konaniach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 8-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.