Počet záznamov: 1
Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu
Názov Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing a obchod 2008 : zavedenie eura v Slovenskej republike a svetová finančná kríza : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen, december 2008. S. 28-33. - Zvolen : Národné lesnícke centrum pre Katedru marketingu, obchodu a svetového lesníctva Drevárskej fakulty Technickej univerzity vo Zvolene, 2008. ISBN 978-80-8093-069-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá Európska únia * trh spoločný * prostredie podnikateľské * prostredie ekonomické * demografia * kultúra Anotácia Marketingové prostredie európskeho trhu. Analýza vybraných faktorov podnikateľského prostredia európskeho trhu. Ekonomické prostredie, sociálno-demografické prostredie, kultúrne prostredie. EÚ má potenciál zosilniť pozíciu jednotlivých členských štátov v globalizujúcom sa svete proti narastajúcej konkurencii vo svetovom hospodárstve. Predpokladá to vysokú vnútornú súdržnosť a homogenitu, ktorá povedie k prosperite na celoeurópskej a zároveň národnej úrovni všetkých členských krajín bez rozdielu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01148-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1