Počet záznamov: 1  

Virálny marketing

  1. Názov Virálny marketing
    Autorské údajeAndrej Hriciga
    Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 92-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * informácie * počítače * pošta elektronická * zákazníci
    AnotáciaPodstata virálneho marketingu. Strata kontroly nad vývojom a šírením posolstva. Kroky, ktoré je potrebné dodržať, aby sa posolstvo šírilo virálnym efektom. Motivácia k šíreniu virálnej marketingovej správy. Príklady z praxe. Zdielateľnosť virálneho posolstva.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01168-014, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.