Počet záznamov: 1
Virálny marketing
Názov Virálny marketing Autorské údaje Andrej Hriciga Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 92-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * informácie * počítače * pošta elektronická * zákazníci Anotácia Podstata virálneho marketingu. Strata kontroly nad vývojom a šírením posolstva. Kroky, ktoré je potrebné dodržať, aby sa posolstvo šírilo virálnym efektom. Motivácia k šíreniu virálnej marketingovej správy. Príklady z praxe. Zdielateľnosť virálneho posolstva. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01168-014, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1